YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

nedjelja, 13. listopada 2013.

Q&A+Fall fashion trends(2013) #1

           

 
 
 
 
Girls United | Pink Champagne (Ariana Grande cover)

Pozdrav ljudi:) Kako ste mi? Ja sam ovih dana sva u žurbi i jedino šta mi je u glavi je škola...škola...Dižem se ujutro u 7.Imam 8 sati škole.Dođem kući u 3 ipo,ručam i učim,eto mi dana.Vikend provodim spavajući i gledajući filmove.Moram se pohvaliti da sam do sad dosta dobra i da su 5,4,ali sam dobila 1 iz racunovodstva i matematika hahaha.Nadam se da je i vama dobro i da se trudite,pogotovo ako ste 1.srednje jer znam da je to teško i čudno dok se ne priviknete.Kao gif gore sam stavila cure koje trenutačno obožavam,a one su Girls United.Pojavile su se na X-factoru USA(koji ne propuštam niti jednu godinu) i nisu prošle zato jer je Simon kreten,ali dobro ja ih i dalje volin i znan da će uspit i jedva čekam čut njihovu glazbu:) Napravile su cover od moje najdraze pjesme fsdfsdfds,blurred lines<3 Obavezno pogledajte njihov cover od Arianine pjesme:) Na prošlom postu smo vrlo brzo skupili komentare i što me jako začudilo jer je ipak bio prvi post,ali vama se jako dopalo i to mi se svida i hvala svima na lijepim komentarima.Ako kome nisam komala ne brinite uzvratit cu kad mogu.I vidim da neki nisu skuzili.Znaci moj pravi blog se nalazi na wix stranici,ali ovaj blogspot sam napravila jer na wixu ne mogu stati moji veliki postovi,pa se pravite da komate na onom heh,znaci svi koji me stavljate u elite stavite: http://benzoholicgirl.wix.com/fashionista i prijavite svoj blog na TOPLISTU jer možete osvojit nagrade koje ću počet davati kad se 5 njih prijavi na listu.Ako imate problema pitajte:) www.topsiteguide.com/toplist.asp?site=fashionista .Skola nas malo sad zamara,ali sve će to brzo proći heh.Jedva čekam 23.10,25.11,26.11,22.10 wuhuuuu-pll,5h,1d fanovi će znati zašto:) U zadnje vrijeme puno slušam Lorde.Cura ima samo 16 god. i pola je hrvatica i irkinja hehe.Možda ćete je najbolje znati po pjesmu Royals:) Poslušajte i druge pjesme.
Blurred lines<3


Q&A

Koliko si puta bila u vezi? Dosta puta su bile one glupe veze šta se ne računaju,ali u pravoj 4
Dali si se ikad poljubila (u usta)?da
Koji češ faks upisati? Idem u zg,filozofski vjv.
Šta ćeš sa TM? Nisam još odlučila:(
Što je sock bun? Punda koju napravis pomocu carape ili malog donuta(tako se kaze) :)
Zašto si zatvorila TM? Ah,ne znam ni ja točno da ti pravo kažem.Prvo ime mi nije pasalo,htjela sam nešto novo,bloger.hr mi nije radio,htjela sam krenit ispočetka i ima dosta toga
O čemu si sve mislila pisati na blogu i hoće li biti neke teme kao organizacija i to? Pišem o ozbiljnijim temama,ali ugl. sve i svašta što će vam se svidjeti,a mode će biti najviše,a to za organizaciju budem vidila:)
U šta bi voljela promijenit ime? Uh tesko,Maja mi je najdraze ime,a mozda Anamarija,Lana? idk
Imaš li ime iz snova? ddddddd Ashley

Omiljena ženska imena? Marta,Lana,Anamarija,Maja,Ashley..
Što očekuješ od ovog bloga? Da če biti uspiješan,da će vas interesirat i to heh
Dokad mislis voditi blog? Dok mi ne dosadi
Najbolji jezici? Španjolskiiiiiiiiiiiii
Opisi se u 10 pridjeva: teško ahha,ali evo: ružna,glupa,smotana,druželjubiva,brbljava,iskrena i to previše,stylish ahha,izgubljena i itd.
Kakve čarape trenutno nosiš? Crno,bile bohoh
Omiljena boja? crna
Omiljena pjesma od Demi? Ajme svee,mozda neon lights? idk
Gdje bi voljela živjeti? Španjolska zemlja snova,ko me odveze udajen se za njega haha
Najveći strah? Kukci,zmije(sva gamad)
Koga najviše slušaš u zadnje vrijeme? Drake,Jay-z,Lorde
Neka slavna osoba koja ti najviše sliči izgledom,a koja karakterom? Izgledom Lauren,a karakterom Ashley


FALL FASHION TRENDS(2013) #1

Odlučila sam da ću u svakom narednom postu stavljati ovu temu: FALL FASHION TRENDS.Puno stvari mi nebi moglo stati u jedan post tako da sam odlučila podijeliti u par.Pisat cu vam o stvarima koje morate imati u ormaru za jesen,vrlo jeftinim stvarima koje su in,stavljat cu vam kombinacije koje vi možete rekreirati,celebrity stilove,nove stvari iz dućana i jos puno toga:) Nadam se da će vam se svidjeti,a u ovoj epizodi ću vam staviti svoje najdraže fashion trendove za jesen:)
1.DENIM EVERYTHING DENIM
Denim trend nikada nije izašao iz mode.Sigurna sam da imate u ormaru od proljeća još neku vestu,košulju ili đins jaknu i obavezno je izvadite jer su odlične za ovo doba,u sve se uklapaju i udobne su:)

2.HIGH WAISTED PANTS
Nosili smo ih u ljeto,ali kratke i sad svoje crop topove možete nositi i u jesen sa dugim visokim hlacama koje su meni tako odlicne i za sada imam 3 para,a mislim si nabaviti i jos.Potrazite u Bershke i na netu:)

3.KIMONO
Mislim da cete mi se sada svi smijati i govoriti Majo kakvi kimono? Ali da ovu jesen kimono je vrlo in i stylish.Kod nas u dućane još baš nisu počeli dolaziti,ali vjerujem da hoće.Imate na netu ja sam sebi naručila,ako kome treba dam mu stranicu:)

4.TAJICE
Tajice su neizbježne crne pogotovo jer kada ti se neda ujutro samo nabaciš i izgleda kjut a idu uz sve.One sa printom je malo teže kombinirati,ali meni su skroz odkačene i imam već hoh veliku kolekciju,ali nemojte sad za jesen baš pretjerivati sa onim drečavim bojama nego uzmite tamnije i da ih niste slučajno sparili gore sa majcom sa printom ne! Uzmite običnu bijelu,crnu majcu tako najbolje pašu ili poluver.I nezaboravite pokriti guzu haha

5.MILITAY TREND
huhuh o ovome se već bruji od kraja ljeta i kada sam u školu na početku godine došla u svojoj military košulji svi su odjednom počeli to nositi,ali vjerujem da sam ih pretekla heh.Bilo što tamno zeleno i army,od hlaca,army jakete,kosulje ma sve! Ako hocete diy na to recite mi u komentarima:)

6.Kosulje
Tko nema barem jednu kosulju u ormaru? Udobne su,odlicne za jesen,dolaze u raznim bojama,mogu se naprijed vezati,imaju ih i otvorenih ramena i idu uz sve!

7.Timberland,Uggs,čizme,tenisice s platformom
Na što god se odlučite niste pogriješili.Jedino što su uggs ove godine malo manje u modi.Timberlandice preporučavam,a i obične bajkerske crne čizme za zakovicama nešto najbolje<3 Tenisice s platformom sam sebi uzela i nije svačiji stil ali meni su*_*

8. POLUVERI
Ovo nečemo zaboraviti i naravno da ih svi imaju.Možete s njim isprobavati razne kombinacije.Ako su duzi idu uz tajice,jednobojni na sve...

9.KARDIGEN,VESTE
Kardigen imam samo jeeedan i nabavila sam ga u Zari i to je nešto najbolje! Topal,dug..samo ga nabaciš na tajice ili nešto ah najbolje<3 Veste su isto odlične i ima ih svugdje u svim bojama:)

10.CROP DEMPERI,MAJCE
I dalje su in bez obzira sto je ljeto proslo i kako sam rekla mozete ih sprariti s hlačama visokog struka,a ima ih svugdje:)

11.SUKNJE
Ovo je definitivno meni nešto najdraže.Imam ih u ormaru milijun,a za jesen onih ugodnih toplih boja a floral printom.Lagane,a ispod hulahopke i gore demper<3

12.MAJICA S NAJDRAZIM IZVODACOM
Ja sam prije par dana dobila svoju na Ed-a i imam na Lanu kao majcu na spaline.Tako da nabavite i sebi koju:3

13.FUZZY SOCKS,GRIJAČI
O ovim prvima sam vec pricala u proslom postu i stvarno ih volim nositi sa svim kombinacijama i pre kjut su.Mozete ih nabaviti u H&M-a,a grijači i timberlandice naj<3



Eto to je par trendova koje ću ja nositi ovu zimu,a vi mi u komentarima recite svoje i dali vam je ovo pomoglo? Isto recite što sljedeće želite vidjeti od Fall trends :) Predlazem ootd,a vi?;*


GLASAJTE:
1.DRAKE-HOLD ON WE'RE GOING HOME

2.ARIANA GRANDE-PINK CHAMPAGNE

3.LORDE-TEAM

4.CHER LLYOD-I WISH

5.LITTLE MIX-MOVE



Nadam se da vam se ovaj post svidio.Znajte da sam jako užurbana ovih dana i ne mogu vam baš svima stići komati,ali uzvratit cu vam obavezno,a na veličinu koma isto.Hvala svima koji su mi postavili pitanje za Q&A i nadam se da vam se svidila ova rubrika Fashion trends i recite što sljedeće želite vidjeti u njoj.A u sljedećem postu dolazi posebno iznenađenje:) Glasajte za pjesmu<3


post napisala:Benzoholic
domena: http://benzoholicgirl.wix.com/fashionista
uvjet za sljedeći post: 40 komentara
kontakt: benzoholicgirl@hotmail.com
© COPYRIGHT OCTOBER,2013

Broj komentara: 20:

  1. Jao četiri veze isse koja si ti sretnica al gle nemoš bit ružna kad si bila s negdje 5 dečkiju ;) sry kj ja nisam dala pitanje al budem onda za listopad. Oke post je supp niš se nije promijenilo I i dalje si slavna blogerica pjesme su zakon a već dobro znaš kj msm o coveruuuuuu kako dobro omg ariana je sigurno presretna hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sori što ti nisam postavio pitanje, zaboravio sam. Uglavnom, pola odgovara sam već i znao a sad znam još više o tebi i to mi je drago. U nekin stvarima smo sličli, u nekim karakteristikama.. tu se nema što komentirati, zanimljiv ulomak.. E da, ja preskočio malo prokomentirat prvi dio. One meni nisu bile nešto iskreno, al nešto će bit od njih.. Girls United mislim.. Drugi dio posta, Fashion dio bio je za cure i ja sam ga samo prolistao nabrzinu.. sviđa mi se kimono i košulje i ja volim vidjet curu koja nosi kul košulje.. eto to je to, glasam za Lorde-Team i baš mi je drago što imamo još jednu super pjevačicu koja je uz to i pola Hrvatica.. sve super za post uglavnom, jedva čekam novi. Pozz,Dino:*

    OdgovoriIzbriši
  3. hej post je super :D.ova grupa je amazing prelušala sam h i suepr u *O* a i lijepe su,odgovori na QandA su super,oćeš li plizz u sljedećem postu objasniti kako napraviti suck bun i kako korisititi nikad ad svatim xD
    ja sam luda za denim trendom i super je,hlače visokog struka nemmam ali su mi suepr,ali kod mene je suviše hladno da nosim kimono
    tajice su mi super i imam jedne galaxy i jedne sa cvjetićima i luda sam a njima *O*
    militry trend je super li nemam ništa osim jednih fuj muških hlača koje ne planiram nositi xD
    a košulja imam na bacankje :D
    timberlend,ugg su mi supšer,a tenisice sa potpeiticom ne nosim :D
    poluveri su ultra in i volih ih do neba *O*
    veste su mi suepr i imam 3 koje nosim uz majce kratki rukav ili košulje kimono rukava :D
    kratke džempere ne nosim jer midslim da nisu za mene jer sma suviše mlada
    a suknje nosim samo za praznike ahah,u školi nam to ne daju xD
    ja imam majcu na lm i luda sma za njom :D
    grijače imam jedne sive i super su mi,a fizzy socks nemam :D
    eto post je super,glasma ofc za Move od lm :D i toliko od mene,inače ima novo kod mene pa kad nafataš vremena komaj :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Dodoh ja na blog ,odusevih se ja tada,lijepa ovog dizajna je fasada,a ti si nasa blogerska nada,ja pocinjem ti komentirati sada♥♡ Ahahah. Predlozak mi se jako svida,kao i gifovi na pocetku posta. Sto se tice skole,i meni je prilicno tesko,iako sam jos uvijek u osnovnoj. Dizem se oko pola 6 i 30,posto nam skola pocinje u sedam. Lijep je ovaj sajt za blogove,ali meni se cini kompliciran. Bloger i mene zeza,sto je jedan od razloga zasto ne vodim blog.Kada zelim objavit post,objavi mi se samo naslov. Ukoliko prekopiram tekst,nema problema,no ukoliko ne,odustajem od svega. Aha,fanovi 1Da znaju sta je tog datuma,ahah. Nece meni to promaknut'. Svida mi se ova rubrika "Q&A",bas su simpaticna pitanja. Od ove odjece mi se najvise svidaju tajice(iako ne volim jednobojne tajice,vec neke s cvijetnim uzorkom ili nekim sarama) i veste. Iskreno nisam ljubitelj suknji,ne znam zasto,ali u njima neprestalno moram paziti kako sjedam,ne smijem se micat covjece,ahah. Rado bih da mogu izabrati samo jednu od ovih pjesama,ali ne mogu. Jednako volim i Cher i LM,stoga glasam za Move i I wish. Hm,ne znam sto da jos prokomentiram. Sretno ti s blogom i jedva cekam novi post♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    OdgovoriIzbriši
  5. Kada si jos vodila blog TeenMusic pomislila sam da bolji blog od njega ne moze biti,ali sada vidim da moze i to je dokazao ovaj blog.Na ovom blogu prosto je sve savrseno <3
    Post mi se jako svidja,Q&A je bio jako zanimljiv kao i ostatak posta.Mnogo mi se dopada to sto cesto pises o modi,nije da sam luda za njom kao ti <3 ali mi je jako zanimljivo citati o tome sta je in i kako sta uspariti.Mogu ti reci da mi tvoji savjeti i prijedlozi dosta pomazu i hvala ti na tome :) Glasam za pjesmu od Little Mix-Move :D. Nella

    OdgovoriIzbriši
  6. predobro je,jedva čekam novi post,ove odjevne predmete neke moram pod hitno nabavit kao ono s vojnim printom većinu naravno već imam ko denim jaknu i uvijek ju kombiniram uz sve,moje must have su kožna jakne i puno različitih predobrih trapki i ove jeseni morate imati bar nešto sa zakovicama,potpetice još ne nosim jer ah neda mi ni mama,a i u školi ne bi baš najbolje reagirali,da škola je počela i svi smo ovdje sve manje ali i ja se nadam da će se sve to smirit. Nadam se da nisam ništa zaboravila helena sa http://itsmylifehelga.blogger.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti je post. Ja žurim pa ti kasnije ostavim duži kom, P.S. please stavi www.teenteenforever.bloger.hr na elite sites ili www.adventureworld.bloger.hr please.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislio sam da ću zateć duži post od ovog, mada je ovaj dovoljno dug...
    Vrijeme provodim skoro kao ti... Jutros sam ustao u 5:20, a prije toga sam kući došao oko 0:30 ..Sad zijevam i jedva gledam u komp... A još mi onaj ************************ danas dade 3 iz fizike... Nemogu vjerovat da čovjek može bit tak glup... Vjeruj mi da nebi volila da ti on predaje..
    Na Q&A je bilo malo pitanja pa i nisam baš uživao u tom djelu posta, a u drugom djelu su mi se svidjele slike.. Imaš super stil al ja svakako ništa od toga i da hoću ne bi obuko ;) Mislim da bi u nekom od sljedećih postova mogla pisati i o nečemu što bih ja obukao... Bilo bi cool ;)
    Glasam za MOVE... I moram pokušati da se dodam na tosite listu ;) Sorii što kom nije duži ali moram ići :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Majo odličan post,ja sam oduševljena, svrati kod mene uskoro novi post doduše već će danas biti!! Kiss

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post :D
    Tajice definiiovnoo *__* obozavam ih xD
    svida mi se sve,pogotovo fashion dio..mozes mozda neku kombinaciju slozit iduci put il tak nekaj ;) hvala na posjeti i komentaru :**

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj majo post ti je extra,prvo slike su pre! prvo Q&A msm da je tako,super odgovori i zanimljva pitanja nisam znala za ovaj blog pa sam zakasnila sa pitanjima,onda tvoji trendovi su pre super si ih napisala ja nosim obično ako ima nešto novo nije na odmet i et.Super sve znači glasam za ojesmu pod brojem 5.LITTLE MIX-MOVE naravski i samo tako nastavi Majo javni mi kad bude novi post,a ja imam novi pa komaj plss :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Nažalost nema vremena a ni inspiracije da ti tu napišem bibliju od komentara...
    Svi su sve već rekli pa mi malo glupo da ponavljam :)
    Post je kao i uvijek odličan, super, zanimljiv, i nezz što sve.
    glasam za Lorde - Team
    A sad žurim i to je to od mog koma ne ljuti se jer je kratak,obećajem da ću se sljedeći put potruditi sve detaljno iz komentirati
    Ima novo kod mene pa navrati kad budeš imala vremena
    nutellaismissnothing.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  13. eee, mrak post. tnax na kommu, stvarno sam mislio da sam vec kommao ovaj post, boze postao sam tako zaboravan.srry sto nisam postavio pitanje ali postaviti cu za sljedeci Q&A. Ovaj dizz na blogspotu mi nije ness , voljeo bih da ga promijenis i da stavis neki sa army uzorkom jer mislim da bih to bilo totalno stylish,...Glasam za Lorde-Team..sto se tice ovog djela posta Fashion Trends, tu se mogu"pronaci".Dosta sam upucen i u zensku i u musku modu, ja sam mislio napravit u nekom sljedecem postu nesto kao ti ovo Fashion Trends samo za decke, ove majice sa naj pjevacem su mi tako kjut, ja imam negdje oko 10 majica na omiljene izvodjace...kao na primjer: Pitbull-a, Justina(iako ga i nevolim bas),Rihannu, Lanu, Ed-a, Tay, Bey, itd...eto, to bih bilo to od ovog komma i da zab. sam reci da obozavam cure sa ARMY helankama,..XD...sry, znam da i nije bas dug komm ,l ali ja jednostavno nemmam sto kommati, kao sto ni ti neces imati sta kommati na mom blogu, jer mislim naprosto da sve znas o *******, necu da kazem, dodji pa ce vidjeti.i da naravno kommaj....

    OdgovoriIzbriši
  14. E super post xD.Dizz mi je neš' al+ eto.Blog ti stvarno super.Vdim da radiš punom parom xD.Predobar je fakat kao i Teen Music *__*.Što se tiće ovog dijela Fashion Trends baš me posjeća na moju rodicu xD.Stvarno se previše razumije u modu.Uvijek zna sta je in a sta out ove godine.Na rodjendane,obiteljska okupljanja i ostalo uvijek dolazi sređena.Ona mora da ima svaki model koji u modi.Neznam kako je one stvari stanu u ormar.Glasam za LM-Move.Majce za naj pjevacima su super.Imam jednu od 1D xD.Army helanke su supeer.Trazim im po cijelom gradu jer ih u ormaru moram imati *_*.Nmg vise da komam,nemam ideje sta da pisem a i moram jos dosta blogova da posjetim sad kad sam nasla vremena.I samo da javim novo kod mene pa komaj :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Majoooooooo <333333333333 sory što ti nisam prije komala :(..... Znam, i ja sam jako užurbana sad zbog škole al et.....nadam se da ćeš stić pisat postove ;).... hahahah ma skužila sam ja ovo sa wix stranicom i blogspotom......awww super su ova pitanja obožavam Q&A super jeeeee :D....i odgovori su ti zanimljivi :D .....E sad.....ovaj dio s modom je definitivno the best *_* obožavam ga :D.... msm nisam ja toliko luda za modom kao ti, al volim sve to čitat i tvoji savjeti mi uvijek pomognu oko nekih stvari kao npr. šta da obučem, kupim il tako nešš ;)...Još nisi odlučila što ćeš sa Teen Music-om? Nadam se da ga nećeš ipak zatvorit ://....Glasam za LM Move pošto je pjesma pre dobra : ))).....To je to....sory što nije neki duži kom al stvarno žurim btw komaj novo na stellamagic.bloger.hr :*

    OdgovoriIzbriši
  16. okej prvo sorii sto nisam prije komala ali kao i kod svakog što pišem škola me ubija i ne stižem ništa..post je super i po meni mislim da ovaj dio o modi mi se dojma najviše stvarno kada to pročitam uvijek nešto novo naučim..poslušat ću te cure def. znam da nekad Simon zna prećerat ali eto šta ja mogu tu... Glasam za Little Mix -Move.. mislim da je ovo jedan od kraćih tvojih postova jer sam ga pročitala za 5 min i nisam imala toliko emocija koliko za one duge koje čitam + 5 minuta...stvarno bvolim tvoje duuge postove..zakon su <33 pls posjeti kada budeš imala vremena moj blog imam novi post <3 iamforeverdirectioner.blogspot.com ema

    OdgovoriIzbriši
  17. Drago mi je da ti je dobro u školi. Ja sma prvi srednje i jedini problem mi je što ništa ne sitgnem inače mi je milijun puta bolje nego u osnovnoj. PLL <3 hitam gledat ;)od modnih savjeta mi se najviše sviđaju haljinice :3 sori što je kraak kom al žurim.imaš novo kod mene :*
    -stella3004.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši